5 Kasım 2011 Cumartesi

TATTOO DÜNYASI

                              tattoo dünyası

MADEM DÖVME YAPTIRACAKSIN  O ZAMAN DÖVMENLE FARK YARAT, FARKLI OL. BÜTÜN GÖZLER SENDE OLSUN..............

                   Dövmeniz yeterince ilgi çekici değilmi ?


Bir çok ülkeden tattoo arşivi edindim. Daha sonra kendim dövme tasarımı yapmaya başladım. Şuanda Almanya ve Hollanda'da bir çok Tattoo stüdyosuna dövme tasarımı yapıp satıyorum. Yabancı ülkelerde kullanılan ve hiç kullanılmayan tasarımlarımı ve edindiğim 15.000 adetlik tattoo arşivimi sizinle paylaşıyorum.

 Bu paketi aldığınızda Bunların yanı sıra 3 kereye mahsus olarak özel tasarım hakkı kazanıyorsunuz. İsterseniz hayal dünyanızı tasarlayalım, isterseniz isminizi veya baş harfinizi tattoo haline getirelim, ya da paketteki bir dövmeyi isminize uyarlayalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder